8 Ocak 2010 Cuma

Ben aşka aşığım dostlar...

Aşk beni yaksa da, 
Kor gibi dağlasa da,
Pervanenin ışığa tutkusu gibi,
Ben hayata aşığım,
Bu muhteşem evrene aşığım,

Tek hücreli de olsa,
Çok hücreli de olsa,
Yaşama tutunan her canlıya,
Soluduğum havaya,
Güneşe, aya, yıldıza,
Gökyüzünün sonsuz maviliğine,
Denizin yakamozlar uçuran dalgalarına
Görebildiğim her güzelliğe aşığım.

Çünkü onlarla varım,
Çünkü onlarla bütünüm,
Çünkü onlarla yaşıyorum.

İyi ki de varım ve bu aşkları yaşıyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder