Aşağıda paylaşacağım dizeler ne kadar da doğru ,değil mi?
Benim desturum olanları da büyük harf yazdım...
Can Yücel'den...
Bunca zaman bana anlatmaya çalıştığını, kendimi bulduğumda anladım.
HERKESİN MUTLU OLMAK İÇİN BAŞKA BİR YOLU VARMIŞ,
Kendi yolumu çizdiğimde anladım..
BİR TEK YAŞANARAK ÖĞRENİLİRMİŞ HAYAT, OKUYARAK, DİNLEYEREK DEĞİL..
Bildiklerini bana neden anlatmadığını, anladım.....
YÜREĞİNDE AŞK OLMADAN GEÇEN HER GÜN KAYIPMIŞ,
Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım..
Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden,
Neden hiç ağlamadığını anladım..
AĞLAYANI GÜLDÜREBİLMEK, AĞLAYANLA AĞLAMAKTAN DAHA DEĞERLİYMİŞ,
Gözyaşımı kahkahaya çevirdiğinde anladım..
Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir tek en çok sevdiği, acıtabilirmiş,
Çok acıttığında anladım..
Fakat, hak edermiş sevilen onun için dökülen her damla gözyaşını,
Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler terk ettiğinde anladım..
YALAN SÖYLEMEMEK DEĞİL, GERÇEĞİ GİZLEMEMEKMİŞ MARİFET,
Yüreğini elime koyduğunda anladım..
''SANA İHTİYACIM VAR, GEL ! '' DİYEBİLMEKMİŞ GÜÇLÜ OLMAK,
Sana ''git'' dediğimde anladım..
Biri sana ''git'' dediğinde, ''kalmak istiyorum'' diyebilmekmiş sevmek,
Git dediklerinde gittiğimde anladım..
Sana sevgim şımarık bir çocukmuş, her düştüğünde zırıl zırıl ağlayan,
Büyüyüp bana sımsıkı sarıldığında anladım..
ÖZÜR DİLEMEK DEĞİL, ''AFFET BENİ'' DİYE HAYKIRMAK İSTEMEKMİŞ PİŞMAN OLMAK,
Gerçekten pişman olduğumda anladım..
Ve gurur, kaybedenlerin,acizlerin maskesiymiş,
SEVGİ DOLU YÜREKLERİN GURURU OLMAZMIŞ,
Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım..
Ölürcesine isteyen,beklemez,sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi,
Beni af etmeni ölürcesine istediğimde anladım..
SEVGİ EMEKMİŞ,
EMEK İSE VAZGEÇMEYECEK KADAR, AMA ÖZGÜR BIRAKACAK KADAR SEVMEKMİŞ...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder